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Il y a plusieurs de façons pour réussir le test ISEB BH0-004, vous pouvez travailler dur et dépenser beaucoup d'argents, ou vous pouvez travailler plus efficacement avec moins temps dépensés.
Pass4Test est un site particulier à offrir les guides de formation à propos de test certificat IT. La version plus nouvelle de Q&A ISEB FCGIT peut répondre sûrement une grande demande des candidats. Comme tout le monde le connait, le certificat ISEB FCGIT est un point important pendant l'interview dans les grandes entreprises IT. Ça peut expliquer un pourquoi ce test est si populaire. En même temps, Pass4Test est connu par tout le monde. Choisir le Pass4Test, choisir le succès. Votre argent sera tout rendu si malheureusement vous ne passe pas le test ISEB FCGIT.
Code d'Examen: FCGIT
Nom d'Examen: ISEB (Foundation Certificate in Green IT)
Questions et réponses: 132 Q&As
Code d'Examen: BH0-001
Nom d'Examen: ISEB (IT Service Management Foundation)
Questions et réponses: 41 Q&As
Code d'Examen: BH0-004
Nom d'Examen: ISEB (ISEB ISTQB Certificate in Software Testing)
Questions et réponses: 44 Q&As
Ajoutez le produit de Pass4Test au panier, vous pouvez participer le test avec une 100% confiance. Bénéficiez du succès de test ISEB BH0-001 par une seule fois, vous n'aurez pas aucune raison à refuser.
Être un travailleur IT, est-ce que vous vous souciez encore pour passer le test Certificat IT? Le test examiner les techniques et connaissances professionnelles, donc c'est pas facile à réussir. Pour les candidats qui participent le test à la première fois, une bonne formation est très importante. Pass4Test offre les outils de formation particulier au test et bien proche de test réel, n'hésitez plus d'ajouter la Q&A au panier.
BH0-001 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/BH0-001.html
NO.1 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D
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NO.2 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A
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NO.3 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C
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NO.4 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A
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NO.5 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C
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NO.6 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C
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4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A
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NO.7 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B
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NO.8 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A
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